Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2008 10:37 - От сряда
Автор: bedboy69 Категория: Тя и той   
Прочетен: 376 Коментари: 0 Гласове:
0



Танцувам в едно диско, моя приятел ме смушква и ми казва в ухото:
 -Там има една, само за теб е, изглежда перфектно!
 Поглеждам, самотна девойка стои на бара с кръстосани бедра. Знаете ли защо жените сядат на бара?... Хаха, да дървят мъжките пишки. Зад нея, вече, един младеж я подпираше с поглед. А тя гледа отегчено... Мамка му мразя ги тези- социално неадекватните. Цялата дискотека се цепи по шевовете, а тя всякаш е на погребение. Махвам с ръка:
- Зарежи я тая! - и тъкмо и тегля чертата, девойката поглежда в мене. ОК, добре... гледам я в очите. Девойката се ошашави, видимо се смути и отклони глава. След секунда отново обръща глава към мене, за да се увери че я гледам. Усмихвам и се. Тя се обърква още повече, но нещо като УСМИВКА избива по-лицето и. Това ме спечели, за да ме впечатли... малко, не много.
 Намираме се на голямо разстояние един от друг. Оглеждам я, секси атрактивна мацка. Подушваме се от далече... кой за какво е. Не е от професионалистките. Секунда, две, три- Мацката започва упорито да се мъчи, да улови че я бройкам, A Аз гледам  надалече... през нея. Тя се изнервя, очите и почват да гледат страхливо. Започвам да чувствам погледа и постоянно върху себе си.
 Минават минути. Приближавам се към бара, за да си купя минерална вода:
 -Хей, имаш нещо...



Тагове:   сряда,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bedboy69
Категория: Тя и той
Прочетен: 13756
Постинги: 5
Коментари: 7
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930